Search

Clear search fields
Showing results 60 to 70 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Development of cluster structures in the field of waste management Mishenin, Yevhen Vasylovych; Mishenina, Natalia Viktorivna Article 1362323896 -2107484225
2018 Identifying the effective drivers on internet advertising using structural equation modeling: an empirical investigation Rahmani, F.; Askari, A. Article 40758178 14817892
2014 System solution of evaluation of the brand management’s efficiency in the competitive environment: a methodology of benchmarking Kendiukhov, O.V. Article 2044890631 -1102265173
2023 Smart Luxury Shoppers’ Behaviour in China: Omni-Channel Perspectives of Gen Y Consumers Oe, H.; Yamaoka, Y. Article -965239382 2129868128
2011 Інноваційні підходи до удосконалення системи мотивації персоналу малих підприємств України у сучасних умовах господарювання Hryshchenko, Vadym Fedorovych; Чернова, Маргарита Сергіївна; Чернова, Маргарита Сергеевна; Chernova, Marharyta Serhiivna Article 1650467512 -347897520
2017 Impact of innovations on GDP dynamics Goliuk, V. Article 556109141 -769093660
2022 Personnel Marketing in the System of Airline Anti-Crisis Management Polous, O.; Heiets, I.; Mykhalchenko, I.; Krapko, O. Article 103860 103079
2017 Маркетингове забезпечення розвитку сільського зеленого туризму в Україні Кузьо, Н.Є.; Косар, Н.С. Article 164065183 134194131
2023 Investigating the Impact of Facebook Advertising Features on Consumer Behaviour Vo, T.H.G.; Luong, D.B.; Le, K.H.; Huynh, T.M.T. Article 1937857207 -1454210522
2011 Стратегічний менеджмент як нова управлінська філософія: суть та етапи розвитку Галушка, Зоя Іванівна; Галушка, Зоя Ивановна; Halushka, Zoia Ivanovna Article 246104516 -1258162483