Search

Clear search fields
Showing results 1480 to 1490 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2025 Perceptions of Artificial Intelligence in the Context of Marketing Innovations of Healthcare Institutions Gallo, P.; Cug, J.; Dobrovic, J.; Balogova, B. Article 3 1
2025 Distribution Channel Models in Life Insurance: Identifying Key Influencing Factors Grebeniuk, N.; Boiko, Anton Oleksandrovych; Bozhenko, Viktoriia Volodymyrivna; Dehtiar, N. Article 3 4
2025 Evaluation of the Effects of Organic Food Labels on Consumer Preference via Neuromarketing Uyar, A. Article 2 0
2025 Words of Mouth on Destination Images and Intentions to Revisit Huynh, Q.L. Article 2 4
2011 Аналіз наукових підходів до визначення поняття економічної безпеки зовнішньоекономічної діяльності машинобудівних підприємств Domashenko, Maryna Dmytrivna Article 480263084 -1369731889
2015 The impact of import on the development of Ukrainian domestic market Storonyanska, I.Z.; Popadynets, N.M. Article 332374645 681367506
2020 Product Sampling Effect on Purchase Decision Also by Social Aspects Sedliacikova, M.; Kocianova, A.; Dzian, M.; Moresova, M.; Drabek, J. Article 20385492 712048384
2016 Efficient and effective management of knowledge of seniors as an element of organization development Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Zieba, K.K.; Olma, S.M. Article 702952107 -907794293
2011 Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів Бєлякова, Оксана Володимирівна; Белякова, Оксана Владимировна; Belyakova, Oksana Volodymyrivna Article 2023457086 700459880
2024 The Impact of Flight Attendants' Attractiveness on Perceived Service Quality: An EEG Perspective Akan, S.; Atalik, O. Article 9690008 3538851