Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 17
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2006 Аналіз готовності споживачів до сплати цінової надбавки за екологічність товарів різного типу Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Алексеєнко, О.Д. Article 469362369 -1556282978
2011 Методичні основи вибору напрямів екологічно спрямованого інноваційного розвитку на різних рівнях Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna Article 620841643 -387166224
2012 Макроекономічне регулювання екологізації інноваційного розвитку регіону Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna Article 87225445 72832765
2015 Концептуальні моделі економіки знань Krapyvnyi, Ivan Vasylovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna Article 142678318 103939489
2007 Теоретико-методичні основи визначення стратегічних напрямків формування мотивації інноваційної екоспрямованої діяльності Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 146336488 336441743
2010 Малi пiдприємства України: поточний фiнансово-економiчний стан Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Криворучко, Л.Б.; Криворучко, Л.Б.; Kryvoruchko, L.B. Article 1628118281 -1958855795
2009 Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia Yuriivna Article 1827048952 -1842684882
2009 Екологічна складова поведінки споживачів продукції компанії "Мері Кей": стан і можливості коригування Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Kryvenko, Larysa Volodymyrivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna Article -495104224 734796979
2008 Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Article 179208564 299541409
2007 Розроблення моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia Yuriivna Article 401890547 1120240446