Search


Clear search fields
Showing results 50 to 60 of 77
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Мультимедійний творчий проект як технологія навчання майбутніх фахівців у галузі мас-медіа Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1821640632 -851401027
2017 Соціальна реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1808721039 1830904042
2010 Ценности, используемые в современной рекламе: здоровье, молодость, красота Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1929912402 1788584755
2016 Специфіка планування ПР-кампанії для Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва» Кравченко, М.; Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 303455 316559
2019 Мультимедійний творчий проект як форма самостійної роботи студентів та чинник їх професійної соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1474583244 -1207940303
2010 Гедонистические ценности в рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 48425745 76232113
2018 Особенности новых медиа: человекоцентричность, сторителлинг, социализационное влияние Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 74848595 64580903
2016 Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -663632988 483460604
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -952460738 1926465713
2021 Особливості інформаційного простору у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1039916 1609286