Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості формування та просування дитячого бренда
Other Titles Особенности формирования и продвижение детского бренда
Features of formation and advancement of children's brand
Authors Шубін, Олександр Олександрович
Кривоніс, Аліна Олександрівна
Keywords бренд
брендинг
дитячий бренд
цільова аудиторія
просування
споживчий ринок
торгова марка
ефективність брендингу
детский бренд
целевая аудитория
продвижение
потребительский рынок
торговая марка
эффективность брендинга
brand
branding
kids brand
target audience
promotion
consumer market
brand
branding effectiveness
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Шубін, О.О. Особливості формування та просування дитячого бренда [Текст] / О.О. Шубін, А.О. Кривоніс // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.105-111.
Abstract У статті обґрунтовано роль маркетингових досліджень у формуванні дитячого бренда, проаналізовано дитячий ринок споживчих товарів, проведено вікове сегментування дитячої аудиторії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908
В статье обоснована роль маркетинговых исследований в формировании детского бренда, проанализирован детский рынок потребительских товаров, проведено возрастное сегментирование детской аудитории. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908
In article the role of marketing researches in formation of a children's brand is proved, the children's market of consumer goods is analysed, age segmentation of children's audience is done. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1
EU EU
2
Germany Germany
190
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
9146
Russia Russia
14
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
1990
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
36578
United States United States
102865
Unknown Country Unknown Country
68

Downloads

China China
2
France France
10
Germany Germany
190
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
7
Ukraine Ukraine
102865
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
102866
Unknown Country Unknown Country
291

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_105_111.pdf 269,87 kB Adobe PDF 206234

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.