Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Чинники забезпечення донесення сутності бренду через систему комунікацій підприємства
Other Titles Факторы обеспечения донесения сути бренда через систему коммуникаций промышленного предприятия
Factors of deliver the essence of the brand through communications industrial enterprise
Authors Ivashova, Nadiia Vasylivna
Гончаренко, Т.П.
ORCID
Keywords бренд
система комунікацій
підприємство
споживач
повідомлення
система коммуникаций
предприятие
потребитель
сообщение
brand
communication systems
enterprise
communication
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Івашова, Н.В. Чинники забезпечення донесення сутності бренду через систему комунікацій підприємства [Текст] / Н.В. Івашова, Т.П. Гончаренко // Механізм регулювання економіки. — 2012. — №4. — С. 94-101.
Abstract У статті досліджено значення системи комунікацій у формуванні бренда підприємства. Виявлено чинники маркетингових комунікацій, які впливають на формування бренда у цільової аудиторії через систему комунікацій підприємства. Серед комплексу чинників визначено ті, які містять у собі індивідуальні, не пов’язані з іншими характеристики комунікацій. Доповнено перелік чинників, які впливають на дієвість цільової аудиторії, та запропоновано їх класифікацію. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266
В статье исследовано значение системы коммуникаций в формировании бренда предприятия. Выявлены факторы маркетинговых коммуникаций, которые влияют на формирование бренда у целевой аудитории через систему коммуникаций предприятия. Среди комплекса факторов определены те, которые содержат в себе индивидуальные, не связанные с другими характеристики коммуникаций. Дополнен перечень факторов, которые влияют на действенность целевой аудитории, и предложена их классификация. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266
In article explores importance of communication in shaping the brand company. The elements of marketing communications that affect the formation of the brand in the target audience through the communications business are detected. Among the complex elements identified those factors that encompass individual, not related to other characteristics of communications. Supplemented list of factors that affect the efficiency of the target audience and offered their classification. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Germany Germany
58915
Greece Greece
1
Ireland Ireland
883286
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
11
Singapore Singapore
110575449
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
60724797
United Kingdom United Kingdom
5442664
United States United States
409710174
Unknown Country Unknown Country
10874145

Downloads

China China
3474224
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
13
Germany Germany
883288
India India
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
60724798
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
409710175
Unknown Country Unknown Country
222

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.