Search


Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 38
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Неймінг у неспецифічному мовленнєвому середовищі як складова PR-діяльності Кальненко, І.; Фєдотова, Н. Article 609841927 858751732
2019 Висвітлення інновацій в інтернет-виданнях: змістові чинники впливу на дифузію Zaitseva, Stanislava Stanislavivna Article 260561965 528859206
2019 Медіапсихологічні особливості авторських колонок журналу "L'officiel Україна": емоційна домінанта Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna Article 17350341 13444503
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 231872951 -420097577
2019 Мова ворожнечі в українському Інтернет-просторі: релігійний вимір Козиряцька, С. Article 692322 152739
2019 Образ України в публіцистиці 20–30 років ХХ століття: націософський вимір Колкутіна, В. Article 838091 307654
2019 Стилістична маркованість тексту як метод маніпулювання: психологічна обумовленість Почапська, О. Article 227828358 -1492396993
2019 Прямоефірне та інтерактивне мовлення: жанрові особливості Ятчук, О. Article 578775936 -1359298502
2019 Тематичні пріоритети української медичної книги Sadovnycha, Nataliia Mykolaivna Article 24035 6446
2019 Медіарамки консервативних засобів масової інформації Риженко, Л. Article 2016331 1356553