Search






Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 24
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тарасенко, О.І. Article -1540718693 2019671798
2005 Маркетингові та управлінські передумови урядової кризи в Україні 2005 року Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 18921891 23732705
2006 Основи політичного маркетингу Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Beznoieva, Anna Vadymivna Article -294799396 301549376
2000 Використання критеріїв конструктивної еволюції в стратегіях розвитку електронної техніки Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 712003662 740021515
2007 Створення довіри у стосунках між суб’єктами економічної діяльності Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 453774181 504783463
2007 Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Ясенюк, С.М. Article 97699778 22427235
2004 Можливості маркетингу у ресурсозбереженні Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 46524802 26902267
2006 Регіональні бренди в політиці просування товарів Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Kolosok, Svitlana Ivanivna Article -1188818952 -585950570
2006 Роль ресурсозбереження в маркетингу промисловості Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1023488174 1208837469
2003 Сучасні споживацькі пріоритети в Україні Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1448099491 847283217