Search





Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки Liulov, Oleksii Valentynovych Article -102634609 -1193863287
2017 Competitiveness and innovation performance of regions in Slovak republic Ivanova, E.; Kordos, M. Article 659084470 224044303
2017 Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 124212115 77042443
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 496562385 609116560
2017 Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємств Панас, Я.В. Article 72973271 23498747
2017 Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівл Козяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А. Article 2054956 2128988
2017 Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 111001867 599028417
2017 Specifics of price marketing controlling and pricing of products with small and medium-sized family enterprises Říhová, L.; Havlíček, K. Article 1579896880 -1880184879
2017 Transparency as competitive advantage of innovation driven companies Zakutnia, Alona Oleksandrivna; Hayriyan, A. Article -1036068801 -787365356
2017 The Relationship Between the Tax Burden and Financing Public Services: A Comparison of Ukraine and European Countries Samusevych, Yaryna Valentynivna; Shamaelh, A. Article 271669695 -148368606