Search


Clear search fields
Showing results 100 to 120 of 121
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 К вопросу о ценообразовании в экологическом маркетинге Садченко, Елена Васильевна; Ничитайлова, Нелли Сергеевна Article 1201618307 914243502
2010 Роль маркетинга в управлении научно-производственной корпорацией Филиппков, Ю.С. Article -1744234201 -1711228950
2010 Аналіз ринку дитячого харчування України Должанський, Ігор Зіновійович; Должанский, Игорь Зиновьевич; Dolzhanskyi, Ihor Zinoviiovych; Вороніна, Ганна Олександрівна; Воронина, Анна Александровна; Voronina, Hanna Oleksandrivna Article 2005375045 -542298870
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -923077138 -279525966
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article -564244052 -1881008233
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -1757196032 826802235
2009 Маркетингово-логістичне комплексне управління виробничою та підприємницькою діяльністю Коверга, С.В.; Деречинський, Ю.Н. Article 31872285 17401118
2009 Роль инноваций и маркетинга в развитии промышленности Азербайджанской Республики в условиях конкурентной среды в мире Алиев, Ш.Т. Article 148635670 134997198
2009 Динамика функций маркетинга в инновационном процессе Антоненко, Т.С. Article 1315769 2058004
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 87852056 228800682
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1778410374 517034777
2009 Розроблення та позицiонування молодiжного Iнтернет-проекту шляхом малобюджетного маркетингу Пересадько, Г.О.; Лисенко, В.С.; Кондруніна, К.Ю. Article 1689571125 1168426451
2008 Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу Заруба, В.Я.; Парфентенко, І.А. Article 33628550 80578722
2008 Маркетингові дослідження на ринках високотехнологічних товарів Демків, Я.В. Article 441510125 1000403972
2008 Инновации в маркетинге на рынке совместного инвестирования Чумаков, Ю.А. Article 3654918 4608030
2007 Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 16274991 42661110
2006 Принципи побудови маркетингових промислових систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 358563420 271285753
2006 Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 1236519469 867485299
2004 Розроблення стратегій розвитку підприємств з позицій реалізації маркетингових можливостей Терехова, І.В. Article 52494735 23277746
2004 Маркетинг – основа формирования экономического потенциала экологоориентированного предприятия Fedorchenko, Kostiantyn Oleksandrovych Article 268229391 137200618