Search



Clear search fields
Showing results 30 to 40 of 64
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тарасенко, О.І. Article -1342916721 2019671798
2005 Маркетингові та управлінські передумови урядової кризи в Україні 2005 року Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 15905737 14684244
2006 Основи політичного маркетингу Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Beznoieva, Anna Vadymivna Article 1719064958 596374859
2000 Використання критеріїв конструктивної еволюції в стратегіях розвитку електронної техніки Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 219204542 84052296
2014 Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Гайтина, Н.М.; Кириченко, Т.В. Article 1188515096 -2074168421
2007 Створення довіри у стосунках між суб’єктами економічної діяльності Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 349894462 400903744
2011 Рекламна діяльність вищого навчального закладу Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Provozin, Mykola Vasylovych; Provozin, Mykola Vasyliovych Article -1066437222 -227420716
2014 Marketing of education at the Ukrainian higher educational institutions Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Teletova, S.G. Article 722612468 771223840
2007 Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Ясенюк, С.М. Article 59032184 22427235
2015 Реклама та дитяча аудиторія Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Іванова, Т.Є. Article -1432575396 -2032817024