Search



Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тарасенко, О.І. Article -1342916721 2019671798
2005 Маркетингові та управлінські передумови урядової кризи в Україні 2005 року Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 15905737 14684244
2006 Основи політичного маркетингу Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Beznoieva, Anna Vadymivna Article 1719064961 -47607246
2000 Використання критеріїв конструктивної еволюції в стратегіях розвитку електронної техніки Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 219204542 84052296
2007 Створення довіри у стосунках між суб’єктами економічної діяльності Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 349894462 400903744
2007 Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Ясенюк, С.М. Article 59032185 22427235
2004 Можливості маркетингу у ресурсозбереженні Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 23262401 26902267
2006 Регіональні бренди в політиці просування товарів Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Kolosok, Svitlana Ivanivna Article -292975991 309892390
2006 Роль ресурсозбереження в маркетингу промисловості Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1023488174 1208837469
2003 Сучасні споживацькі пріоритети в Україні Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 604056510 666611642