Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86983
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування іміджу органу місцевого самоврядування (на прикладі Сумської міської ради)
Authors Молібог, Ю. М.
ORCID
Keywords імідж
имидж
image
репутація
репутация
reputation
органи місцевого самоврядування
органы местного самоуправления
local govermant
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86983
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Молібог Ю. М. Формування іміджу органу місцевого самоврядування (на прикладі Сумської міської ради) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 281 - публічне управління і адміністрування / наук. кер. Ю. А. Опанасюк. Суми : Сумський державний університет, 2021. 60с.
Abstract В роботі розглянуто поняття іміджу та репутації органів місцевого самоврядування. Проаналізовані складові іміджу організацій, органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Доведено, що підходи формування іміджу комерційної організації не підходить для формування іміджу органів влади, як державної, так і на місцях. Доведено, що імідж органів місцевої влади складається як із власного іміджу, так і іміджу керівника. Проаналізовано складові внутрішнього та зовнішнього іміджу державних службовців та органів місцевого самоврядування. На основі існуючих методів оцінювання іміджу комерційних організацій запропонована методика оцінки іміджу органів місцевого самоврядування, яка б враховувала участь громадян у прийняття управлінських рішень (таким показником може стати обсяг фінансування бюджету участі), взаємодія органів місцевого самоврядування з громадянським суспільством, в тому числі громадськими організаціями, якість та кількість надання адміністративних послуг, прозорість влади (пропонується враховувати рейтинг прозорості міст). На основі запропонованого методи проаналізований зовнішній імідж Сумської, Ужгородської, Криворіжської територіальної громади та запропоновані заходи щодо підвищення іміджу органів місцевого самоврядування.
В работе рассмотрены понятия имиджа и репутации органов местного самоуправления. Проанализированы составляющие имиджа организаций, органов государственной власти и органов местного самоуправления. Доказано, что подходы формирования имиджа коммерческой организации не подходят для формирования имиджа органов власти, как государственной, так и на местах. Доказано, что имидж органов местной власти состоит как из собственного имиджа, так и из имиджа руководителя. Проанализированы составляющие внутреннего и внешнего имиджа государственных служащих и органов местного самоуправления. На основе существующих методов оценки имиджа коммерческих организаций предложена методика оценки имиджа органов местного самоуправления, учитывающая участие граждан в принятии управленческих решений (таким показателем может стать объем финансирования бюджета участия), взаимодействие органов местного самоуправления с гражданским обществом, в том числе общественными организациями, качество и количество предоставления административных услуг, прозрачность властей (предлагается учитывать рейтинг прозрачности городов). На основе предложенного метода проанализирован внешний имидж Сумской, Ужгородской, Криворожской территориальной общины и предложены мероприятия по повышению имиджа органов местного самоуправления.
The concept of image and reputation of local self-government bodies is considered in the work. The components of the image of organizations, public authorities and local governments are analyzed. It is proved that the approaches to the formation of the image of a commercial organization are not suitable for the formation of the image of government, both state and local. It is proved that the image of local authorities consists of their own image and the image of the leader. The components of internal and external image of civil servants and local self-government bodies are analyzed. Based on the existing methods of assessing the image of commercial organizations, a method of assessing the image of local governments is proposed. This assessment takes into account the participation of citizens in management decisions (the amount of funding for the participation budget), the interaction of local governments with civil society, including NGOs, the quality and quantity of administrative services, government transparency (it is proposed to take into account the transparency of cities). Based on the proposed methods, the external image of Sumy, Uzhhorod, Kryvyi Rih territorial communities is analyzed and measures to improve the image of local governments are proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Finland Finland
25
France France
1
Germany Germany
120768
Greece Greece
252
Ireland Ireland
8536
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
35930929
United Kingdom United Kingdom
638625
United States United States
24166835
Unknown Country Unknown Country
2045534

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
62911517
Ecuador Ecuador
1
Finland Finland
120706
France France
8950341
Germany Germany
12402736
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
62911519
Norway Norway
1
Poland Poland
2045537
Romania Romania
107777
Russia Russia
12402733
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
17064
Turkey Turkey
120699
Ukraine Ukraine
62911524
United Kingdom United Kingdom
62911518
United States United States
62911526
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Molibog_Magistr_thesis.pdf 999,73 kB Adobe PDF 350725205

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.