Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88537
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові аспекти просування інноваційного продукту у сфері медицини
Authors Діденко, І.М.
ORCID
Keywords інновація
инновация
innovation
медицина
medicine
просування
продвижение
promotion
маркетингова концепція
маркетинговая концепция
marketing concept
шляхи розподілу
пути распределения
ways of distribution
4P
тенденції медичної сфери
тенденции медицинской сферы
trends in the medical field
мікрочіп
микрочип
microchip
чіпування
чипирование
chipping
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88537
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Діденко І. М. Маркетингові аспекти просування інноваційного продукту у сфері медицини : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида Суми : Сумський державний університет, 2022. 37 с.
Abstract Актуальність теми роботи: необхідність розроблення й реалізації інноваційних рішень у сфері медицини та послідуючого маркетингового супроводу для успішного виводу їх на ринок. Метою кваліфікаційної роботи є розроблення інновації у сфері медицини та опис маркетингових аспектів її просування. Завданнями роботи є: охарактеризувати ринок медичних послуг; діагностувати тенденції розвитку медичної сфери; проаналізувати ринок розроблення й впровадження інноваційного товару та визначити основних конкурентів; описати сутність та особливості інноваційного товару; встановити ціну на інноваційний товар; визначити шляхи розподілу інноваційного товару та аспекти збутової політики; дослідити передумови просування інноваційного товару на основі методу фокус-групи; розробити стратегію та визначити інструменти представлення інновації на ринку. Об’єктом роботи є інноваційний товар у сфері медицини – мікрочіп, здатний виявляти конкретні збудники захворювань та токсинів, створюючи можливості для надання своєчасної медичної допомоги. Предметом дослідження у роботі є маркетингові аспекти впровадження та просування інноваційного мікрочіпа на ринок. Методи дослідження – статистичний, порівняльний аналіз динаміки показників, метод аналізу, монографічний, абстрактно-логічний, графічний метод. Наукова новизна дослідження стосується розроблення маркетингової концепції інноваційного товару на ринку медичних послуг. Практична значущість дослідження: полягає у формуванні конкретних етапів стратегії представлення та поширення серед споживачів інноваційного мікрочіпа у сфері медицини. У першому розділі визначено основні характеристики та тенденції розвитку ринку медичних послуг, проаналізовано ринок розроблення й впровадження інноваційного товару та визначено основних конкурентів. У другому розділі описано сутність та особливості інноваційного товару, аспекти товарної політики, встановлено ціни на інноваційний товар та визначено шляхи розподілу інноваційного товару. У третьому розділі досліджено передумови просування інноваційного товару на основі методу фокус-групи. На основі отриманих даних розроблено стратегію та визначено інструменти представлення інновації на ринку.
The relevance of the topic: the need to develop and implement innovative solutions in the field of medicine and subsequent marketing support for their successful introduction to the market. The aim of the research is to develop innovation in the field of medicine and describe the marketing aspects of its promotion. The objectives of the research are: to characterize the market of medical services; diagnose trends in the medical field; analyze the need for the development and implementation of innovative products and, identify major competitors; describe the essence and features of an innovative product; set the price for an innovative product; identify ways of innovative goods distributing and aspects of sales policy; explore the prerequisites for the promotion of innovative products based on the focus group method; develop a strategy and identify tools for presenting innovation in the market. The research object is an innovative product in the field of medicine. This microchip can detect specific pathogens and toxins, creating opportunities for timely medical care. The subject of research is the marketing aspects of introducing and promoting innovative microchips on the market. Research methods are statistical, comparative analysis of the indicators' dynamics, accounting method, monographic, abstract-logical, and graphic methods. The scientific novelty of the research concerns the development of an innovative product's marketing concept in the medical services market. The practical significance of the research consists in the strategy formation for innovative microchip presentation and dissemination among consumers in the field of medicine. The first section identifies the main characteristics and trends of the medical services market, analyzes the need for developing and implementing innovative products, and identifies the leading competitors. The second section describes the essence and features of innovative products, sets prices for innovative products, and identifies ways to distribute innovative products. The third section examines the prerequisites for promoting an innovative product based on the focus group method. A strategy was developed based on the obtained data, and tools for presenting innovation on the market were identified.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
371
Ukraine Ukraine
67904
United Kingdom United Kingdom
8209
United States United States
93648
Unknown Country Unknown Country
16417

Downloads

Germany Germany
186555
Ireland Ireland
1
Netherlands Netherlands
93647
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
186556
United States United States
93647

Files

File Size Format Downloads
Didenko_bac_rob.pdf 1,27 MB Adobe PDF 560407

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.