Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90755
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проєкт брендбуку для мережі кав’ярень «Cоffee Zone»
Other Titles Brand Book Project for the "Coffee Zone" Chain of Coffee Shops
Authors Сипченко, Т.К.
ORCID
Keywords брендбук
brand book
реклама
advertising
комунікації
коммуникации
communication
Type Masters thesis
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90755
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сипченко Т. К. Проєкт брендбуку для мережі кав’ярень «Cоffee Zone» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. О. Є. Бондаренко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 52 с.
Abstract У роботі представлено проєкт брендбуку для мережі кав’ярень, розкрито специфіку творення брендбуку та структуру основних його частин, описано особливості використання айдентики.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Netherlands Netherlands
40
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
193
United Kingdom United Kingdom
97
United States United States
740
Unknown Country Unknown Country
370

Downloads

Austria Austria
1
Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
1
Finland Finland
23
France France
1
Germany Germany
1442
Ireland Ireland
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
1445
United Kingdom United Kingdom
17
United States United States
1442
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Sipchenko_mag_rob.pdf 3,39 MB Adobe PDF 4376

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.