Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92241
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Просування соціокультурного бренду з використанням елементів сторітелінгу
Authors Кравченко, К.І.
ORCID
Keywords сторітелінг
storytelling
елементи сторітелінгу
elements of storytelling
бренд
brand
соціокультурний бренд
социокультурный бренд
socio-cultural brand
просування соціокультурного бренду
promotion of a socio-cultural brand
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92241
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кравченко К. І. Просування соціокультурного бренду з використанням елементів сторітелінгу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / наук. кер. О. О. Котенко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 92 с.
Abstract Одним з провідних елементів маркетингової стратегії просування бренду в соцмережах є сторітелінг (від англ. storytelling – «розповідання історій»). Перенасичення ринку товарів та послуг дає споживачам широкий вибір, серед якого вони губляться. Тому інформацію слід надавати з певною історією, адже використання сторітелінгу дає можливість залучити увагу аудиторії, зробити людей, які споживають контент бренду, більш лояльними, допомагає зберігати зацікавленість протягом тривалого часу, реалізувати ефективну маркетингову компанію та виокремити власну унікальність серед конкурентів.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
9044
United Kingdom United Kingdom
130
United States United States
12107
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

Czechia Czechia
1
France France
2923
Germany Germany
12112
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
21294
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
21297
United States United States
21296

Files

File Size Format Downloads
Kravchenko_bac_rob.pdf 1,41 MB Adobe PDF 78926

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.