Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92241
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Просування соціокультурного бренду з використанням елементів сторітелінгу |
Authors |
Кравченко, К.І.
|
ORCID | |
Keywords |
сторітелінг storytelling елементи сторітелінгу elements of storytelling бренд brand соціокультурний бренд социокультурный бренд socio-cultural brand просування соціокультурного бренду promotion of a socio-cultural brand |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92241 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кравченко К. І. Просування соціокультурного бренду з використанням елементів сторітелінгу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / наук. кер. О. О. Котенко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 92 с. |
Abstract |
Одним з провідних елементів маркетингової стратегії просування бренду в соцмережах є сторітелінг (від англ. storytelling – «розповідання історій»). Перенасичення ринку товарів та послуг дає споживачам широкий вибір, серед якого вони губляться. Тому інформацію слід надавати з певною історією, адже використання сторітелінгу дає можливість залучити увагу аудиторії, зробити людей, які споживають контент бренду, більш лояльними, допомагає зберігати зацікавленість протягом тривалого часу, реалізувати ефективну маркетингову компанію та виокремити власну унікальність серед конкурентів. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Singapore
1
Ukraine
9044
United Kingdom
130
United States
12107
Unknown Country
11
Downloads
Czechia
1
France
2923
Germany
12112
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
21294
Russia
1
Ukraine
21297
United States
21296
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kravchenko_bac_rob.pdf | 1,41 MB | Adobe PDF | 78926 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.