Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93772
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підвищення конкурентоспроможності сучасного підприємства
Authors Добронос, А.С.
ORCID
Keywords ефективність діяльності
методи
показники
оцінка
аналіз
конкурентоспроможність
резерви
фінансовий стан
прибутковість
рентабельність
activity efficiency
methods
indicators
assessment
analysis
competitiveness
reserves
financial condition
profitability
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93772
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Добронос А. С. Підвищення конкурентоспроможності сучасного підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 051 - економіка / наук. кер. Ю. О. Мазін. Суми : Сумський державний університет, 2023. 54 с.
Abstract Мета роботи: - зробити аналіз конкурентоспроможності основної продукції з оцінкою ринку збуту і конкурентів; - зробити дослідження і визначити рівень конкурентоспроможності підприємства в контексті з навколишнім середовищем; - намітити шляхи поліпшення конкурентоспроможності підприємства. Об`єктом цього дослідження є ПРАТ “ЕМЗ ”Металіст ”, який як і інші підприємства країни в сучасних умовах, повинні вміти виробляти конкурентоспроможну продукцію і бути готовим до ефективної роботи в режимі ринкових відносин. Предметом дослідження є конкурентоспроможність підприємства, як цілісного господарюючого елемента, впливовість економічних факторів як на мікро- так і на макро- рівнях на конкурентоспроможність підприємства, продукції та персоналу.
The goal of the work: - make an analysis of the competitiveness of the main products with an assessment of the sales market and competitors; - do research and determine the level of competitiveness of the enterprise in the context of the environment; - outline ways to improve the company's competitiveness. The object of this study is PJSC "EMZ "Metalist", which, like other enterprises of the country in modern conditions, must be able to produce competitive products and be ready for effective work in the regime of market relations. The subject of the study is the competitiveness of the enterprise as a whole economic element, the influence of economic factors at both the micro and macro levels on the competitiveness of the enterprise, products and personnel.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Czechia Czechia
1
Netherlands Netherlands
14
Ukraine Ukraine
26
United States United States
44
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
45
United States United States
87

Files

File Size Format Downloads
Dobronos_mag_rob.pdf 610,51 kB Adobe PDF 133

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.