Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93772
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Підвищення конкурентоспроможності сучасного підприємства |
Автори |
Добронос, А.С.
|
ORCID | |
Ключові слова |
ефективність діяльності методи показники оцінка аналіз конкурентоспроможність резерви фінансовий стан прибутковість рентабельність activity efficiency methods indicators assessment analysis competitiveness reserves financial condition profitability |
Вид документа | Магістерська робота |
Спеціальність | 051 - Економіка |
Дати випуску | 2023 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93772 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Добронос А. С. Підвищення конкурентоспроможності сучасного підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 051 - економіка / наук. кер. Ю. О. Мазін. Суми : Сумський державний університет, 2023. 54 с. |
Короткий огляд (реферат) |
Мета роботи:
- зробити аналіз конкурентоспроможності основної продукції з оцінкою ринку збуту і конкурентів;
- зробити дослідження і визначити рівень конкурентоспроможності підприємства в контексті з навколишнім середовищем;
- намітити шляхи поліпшення конкурентоспроможності підприємства.
Об`єктом цього дослідження є ПРАТ “ЕМЗ ”Металіст ”, який як і інші підприємства країни в сучасних умовах, повинні вміти виробляти конкурентоспроможну продукцію і бути готовим до ефективної роботи в режимі ринкових відносин. Предметом дослідження є конкурентоспроможність підприємства, як цілісного господарюючого елемента, впливовість економічних факторів як на мікро- так і на макро- рівнях на конкурентоспроможність підприємства, продукції та персоналу. The goal of the work: - make an analysis of the competitiveness of the main products with an assessment of the sales market and competitors; - do research and determine the level of competitiveness of the enterprise in the context of the environment; - outline ways to improve the company's competitiveness. The object of this study is PJSC "EMZ "Metalist", which, like other enterprises of the country in modern conditions, must be able to produce competitive products and be ready for effective work in the regime of market relations. The subject of the study is the competitiveness of the enterprise as a whole economic element, the influence of economic factors at both the micro and macro levels on the competitiveness of the enterprise, products and personnel. |
Розташовується у зібраннях: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

1

1

14

333

1248

271
Downloads

1

1

1

1

624

272
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Dobronos_mag_rob.pdf | 610.51 kB | Adobe PDF | 900 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.