Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96286
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні інструменти інтернет-маркетингу: аналіз та оцінка ефективності
Authors Щербак, А.В.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
інтернет-маркетинг
internet marketing
фокстрот
foxtrot
контент
content
бренд
brand
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96286
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Щербак А. В. Основні інструменти інтернет-маркетингу: аналіз та оцінка ефективності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Я.М. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2024. 41 с.
Abstract Бакалаврська робота складається з 41 сторінок основного тексту, 2 розділів, 6 таблиць, 4 рисунків та списку використаних джерел з 51 найменувань. Актуальність теми роботи. Використання інтернет-технологій дозволяє оптимізувати операційні процеси та знизити витрати на виробництво товарів чи надання послуг, тим самим роблячи їх більш доступними. Крім того, це сприяє покращенню іміджу компанії. Оскільки взаємодія через інтернет є зручним форматом як для споживачів, так і для продавців, вона стає дедалі популярнішим способом комунікації. Ця тема є цікавою та актуальною для дослідження: як саме інтернет-технології впливають на кокурентоспроможність, яким є міжнародний досвід у цьому питанні, як можна застосовувати інструменти інтернет-маркетингу для підвищення конкурентних переваг підприємства. Метою даної дипломної роботи є аналіз основних інструментів інтернет-маркетингу та оцінка їх ефективності. Об'єктом дослідження є компанія з продажу електротехніки «Фокстрот». Предметом є оцінка ефективності інструментів інтернет-маркетингу в компанії. Практична значимість: розроблені автором напрацювання можуть бути використані в практичній діяльності компанії «Фокстрот». У першому розділі було досліджено теоретичні особливості інструментів інтернет-маркетингу, поняття інтернет-маркетингу та описано види його інструментів, здійснено оцінку ефективності стратегій інтернет-маркетингу, а також охарактеризовано досвід підвищення ефективності діяльності підприємств із застосування інструментів інтернет-маркетингу. Другий розділ присвячений удосконаленню механізмів ефективності використання інструментів інтернет-маркетингу на підприємстві «Фокстрот», що сприяло розробленню практичних рекомендацій.
The bachelor's thesis consists of 41 pages of the main text, 2 chapters, 6 tables, 4 figures and a list of 51 references. Relevance of the topic. The use of Internet technologies allows optimizing operational processes and reducing the cost of producing goods or providing services, thereby making them more affordable. It also helps to improve the company's image. Since online interaction is a convenient format for both consumers and sellers, it is becoming an increasingly popular way of communication. This topic is interesting and relevant for research: how exactly do Internet technologies affect competitiveness, what is the international experience in this matter, how can Internet marketing tools be used to increase the competitive advantages of an enterprise. The purpose of this thesis is to analyze the main Internet marketing tools and evaluate their effectiveness. The object of research is the company selling electrical equipment "Foxtrot". The subject is to evaluate the effectiveness of Internet marketing tools in the company. Practical significance: the developments developed by the author can be used in the practical activities of Foxtrot. In the first section, the author examines the theoretical features of Internet marketing tools, the concept of Internet marketing and describes the types of its tools, evaluates the effectiveness of Internet marketing strategies, and characterizes the experience of improving the efficiency of enterprises using Internet marketing tools. The second section is devoted to improving the mechanisms of efficiency of using Internet marketing tools at the Foxtrot enterprise, which contributed to the development of practical recommendations.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
2

Downloads

United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Shcherbak_bac_rob.pdf 942,15 kB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.