Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99904
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення SММ-стратегії для блогу про рекламу "ProAds": актуальні тренди діджитал-маркетингу |
Other Titles |
Developing an SMM strategy for a blog about advertising "ProAds": current trends in digital marketing |
Authors |
Мартищенко, Ж.В.
|
ORCID | |
Keywords |
аналіз конкурентів competitor analysis SММ-стратегія SMM strategy діджитал-маркетинг digital marketing блог blog реклама advertising |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 061 - Журналістика |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99904 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Мартищенко Ж. В. Розроблення SММ-стратегії для блогу про рекламу "ProAds": актуальні тренди діджитал-маркетингу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 41 с. |
Abstract |
Метою бакалаврської роботи є створення SММ-стратегії для блогу про рекламу "ProAds" на основі актуальних трендів діджитал-маркетингу. Завдяки вивченню теоретичної бази про SММ-стратегії та ознайомлення з сучасними техніками інтернет-маркетингу в Instagram створили індивідуальну стратегію для блогу про рекламу "ProAds", яка складається з опису SММ-стратегії та 6 мультимедійних матеріалів.
В результаті роботи було розроблено: назву, концепцію, слоган, візуал Instagram разом з логотипом та оформленням сторінки. Творчий проєкт складається з відео, фото, тексту та аудіо матеріалів. Також входять в перелік створення безкоштовної реклами в Instagram. The purpose of the bachelor's thesis is to create an SMM strategy for the ProAds advertising blog based on current digital marketing trends. Thanks to the study of the theoretical basis of SMM strategies and familiarisation with modern techniques of Internet marketing on Instagram, an individual strategy for the ProAds advertising blog 4 was created, which consists of a description of the SMM strategy and 6 multimedia materials. As a result of the work, we developed the name, concept, slogan, Instagram visuals, along with the logo and page design. The creative project consists of video, photo, text, and audio materials. It also includes the creation of free Instagram ads. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Martyshchenko_bac_rob.pdf | 2.43 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.