Просмотр по автору Райко, Д.В.


Показаны результаты 1 - 8 из 8
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві Райко, Д.В.; Лебедєва, Л.Е. Article 38935006 84415809
2017 Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампанії Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М.; Зацаринний, В.М. Article 431413356 659134906
2016 Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М. Article 3100960 1610115
2015 Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства Райко, Д.В.; Лебедева, Л.Е. Article 1008722464 -1824131935
2013 Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії Райко, Д.В. Article 7401546 3139418
2017 Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М.; Кириленко, В.І. Article 17038352 54219878
2010 Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підприємства Райко, Д.В. Conference Papers 8510084 17538963
2015 Чинники впливу на розвиток промислового підприємства Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М. Article 1380236 1716611