Browsing by Author Syhyda, Liubov Oleksiivna

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 20 of 103
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2019Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політикиLetunovska, Nataliia Yevhenivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaArticle1114
2018Innovative management: theoretical, methodical, and applied groundsIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Provozin, Mykola Vasylovych; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Ruban, Daria Andriivna; Teletov, D.Monograph196455
2018Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїBozhkova, Viktoriia Viktorivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Птащенко, О.В.Article2312
2018Маркетинг торгово-посередницької діяльностіBilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaBook chapter1925
2018Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distributionSyhyda, Liubov Oleksiivna; Jankurova, A.; Masar, D.Book chapter147
2018Місце внутрішніх комунікацій у збалансованій системі показниківSaher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaTheses58
2018Випереджаючий інноваційний розвиток та роль нетехнологічних інноваційSyhyda, Liubov OleksiivnaTheses1042
2018Комерціалізація інноваційної продукції: сутність та етапиMelnyk, Yuliia Mykolaivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla YuriivnaBook chapter1948
2018Роль та значення управління ланцюгами поставок для світових компанійSyhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla YuriivnaTheses75
2018Сутність та складові Індустрії 4.0Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla YuriivnaTheses614
2018Current state and prospects for the development of innovative activity of industrial enterprises in Ukraine and the worldSyhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Gryshova, I.Book chapter177
2018Формування теоретичного підходу до управління внутрішніми комунікаціями підприємства на основі збалансованої системи показниківSyhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Yevdokymova, Alona ViktorivnaArticle144
2018Індустрія 4.0 та їх вплив на країни світуSyhyda, Liubov OleksiivnaArticle1414
2018Supply chain management: world’s companies experienceBilovodska, Olena Anatoliivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaArticle1329
2018Управління ланцюгами поставок як ефективний засіб комерціалізації інновацій: світовий досвідBilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla YuriivnaBook chapter168
2018Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукціїBilovodska, Olena Anatoliivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaTheses154
2018Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукціїSyhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla YuriivnaArticle1617
2018Особливості функціонування ланцюгів поставок в умовах Індустрії 4.0Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla YuriivnaBook chapter1417
2018Особливості та значення маркетингового аудиту на промислових підприємствахSyhyda, Liubov Oleksiivna; Макаренко, Є.В.Theses72
2018Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукціїIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaTechnical Report1429