Просмотр по ключевому слову реклама


Показаны результаты 181 - 200 из 323
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 818569937 -1035138258
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 87852056 228800682
2017 Полікодовий текст в американському дискурсі сфери туризму Герман, О.Г. Conference Papers 859500 1839823
2015 Порушення законодавства про рекламу та боротьба із ним Пустова, А.С. Article 3794363 3928295
2017 Початки медичної реклами в українській пресі Vorona, Nataliia Oleksandrivna Conference Papers 179367 358742
2012 Правила ефективної реклами Шатова, В. Conference Papers 925727 985190
2008 Правила проведения рекламной кампании Жолудева, Анастасия Николаевна; Жолудєва, Анастасія Миколаївна; Zholudeva, Anastasiia Mykolaiivna Conference Papers 54770849 56693169
2012 Прагмарелевантні засоби вираження експресивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовної реклами) Грамотіна, В.О. Conference Papers 21106327 42239194
2020 Прагматичний аспект перекладу рекламних текстів Клешньова, Д.А. Masters thesis -92053561 1277209964
2020 Прагматичний потенціал алюзивних референцій в рекламних текстах: перекладацькі аспекти Куц, І.О. Masters thesis 370049657 916802611
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Conference Papers 4729806 3760404
2014 Преимущества и недостатки продвижения товаров промышленного назначения с помощью методов он-лайн торговли Derykolenko, Anna Oleksandrivna Conference Papers 765235671 -2140377286
2014 Прецедентні імена в англомовному рекламному дискурсі Заїка, І.Ю. Conference Papers 1255179444 -39778765
2004 Проблеми підвищення ролі реклами у системі інституціональних структур регулювання економіки Засядєвова, Т.С. Article 11087857 23152122
2019 Просування сучасних інноваційних підходів до управління бізнес-процесами на підприємстві Безугла, К.М. Masters thesis 6 2
2007 Протидія поширенню незаконної та прихованої реклами, яка негативно впливає на сучасну молодь Kononenko, Oleksandr Yakovych; Шугалій, Д. Conference Papers 251157370 194368928
2015 Протореклама – прообраз сучасної реклами Цуненко, С. Conference Papers 225918499 337146538
2022 Проєкт брендбуку для виробника кисломолочної продукції Слабко, Д.Д. Masters thesis 582 1266
2022 Проєкт брендбуку для мережі кав’ярень «Cоffee Zone» Сипченко, Т.К. Masters thesis 1443 2949
2021 Проєкт рекламної та PR-кампанії для кафе "Surprise cafe" Бондаренко, Д.Р. Masters thesis 131824 266988