Search






Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 20
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1401232645 871607497
2016 Формування і реалізація інвестиційних стратегій інноваційного розвитку підприємств: сутність, основні складові та оцінка Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 183444362 642923609
2016 Аналіз тенденцій розвитку інноваційної діяльності в контексті стратегічних механізмів дематеріалізаційних змін Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 73375478 14174290
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers -1953210219 916856451
2016 Analyze of marketing resources of a region – the base for creation reasonable distribution policy of innovations at industrial enterprises Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 1540427129 1645152587
2016 Характеристика основних підходів до оцінювання ефективності використання ресурсів на промисловому підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Article 3387928 6139465
2016 Маркетингові ресурси регіону як основа ефективної системи розподілу промислового підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 39885586 18918052
2016 Дослідження попиту на ринку культурно-масових заходів в Україні Bilovodska, Olena Anatoliivna; Данько, А.С. Conference Papers 7426356 3991843
2016 Аналіз логістичного потенціалу як чинник ефективних потокових процесів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers -30169851 -2145613366
2016 Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 1689659484 587078826