Search




Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (18)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2017Формування механізму екологізації споживання в контексті концепції сталого інно-ваційного розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaConference Papers7842
2016Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємствIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Kolodka, Anna VitaliivnaArticle661927
2016Managing economic growth: marketing, management and innovationsIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W.Monograph153637
2016Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Лазоренко, В.Є.Conference Papers2238
2015Підходи до вибору перспективних напрямів інноваційно-орієнтованого сталого розвитку УкраїниIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle178148
2015Ecologically oriented innovative culture of the society as a prerequisite for the sustainable development: prospects of UkraineIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle5751
2014Methodic foundations of the ecologically oriented consumer’s readiness analysisIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle24263
2014Инновационный прорыв как концепция устойчивого развитияIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle242173
2013Менеджмент екологічних інноваційShkola, Viktoriia Yuriivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Klimenko, Olha ViktorivnaTextbook19668
2013Розвиток системи освіти як напрям сталого інноваційного зростанняIlliashenko, Serhii MykolaiovychConference Papers13632
2013Особливості формування та розвитку еколого-орієнтованої інноваційної культуриIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle172364
2013Еколого-орієнтована інноваційна культура як передумова сталого розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaConference Papers186398
2013"Зелений" туризм як один з напрямків сталого розвитку регіонуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria OleksiivnaArticle5511236
2013Научные основы маркетинга инновацийIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Sumina, Olha Mykolaivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Shevliuha, Olena HennadiivnaMonograph4422333
2013Маркетингові засади впровадження екологічних інноваційIlliashenko, Serhii MykolaiovychMonograph311615
2012Маркетинг экологических инноваций: место и роль среди концепций развития маркетинга, основные задачиIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle227337
2011Управління споживчим капіталом підприємств в контексті забезпечення їх сталого розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia OleksiivnaMonograph253624
2011Впровадження екологічних інновацій як передумова переходу вітчизняної економіки на екологічно-збалансований інноваційний розвиток: проблеми і перспективиIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle261827