Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100181
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Засоби просування брендів кондитерських в Instagram
Other Titles Means of promotion of confectionary brands on Instagram
Authors Погоріла, Є.
Yanenko, Yaroslav Vasylovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2468-6636
Keywords бренд
кондитерська
просування
AIDMA
Instagram
brand
confectionery
promotion
AIDMA
Instagram
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100181
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Погоріла Є., Яненко Я. Засоби просування брендів кондитерських в Instagram // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 209-212.
Abstract Роботу присвячено визначенню засобів просування брендів сучасних кондитерських в Instagram на основі аналізу конкурентного середовища в ніші солодощів. В результаті визначено такі засоби, як візуалізація контенту (оформлення профілю, візуально привабливе подання продукції), структурований та інформативний опис сторінки, емоційні акценти у створенні сучасного контенту, активна взаємодія з підписниками.
The work is devoted to defining the means of promoting brands of modern confectionery shops on Instagram based on the analysis of the competitive environment in the sweets niche. As a result, such means as content visualization (profile design, visually attractive presentation of products), structured and informative description of the page, emotional accents in the creation of modern content, active interaction with subscribers were defined.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Pohorila_brand.pdf 43.74 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.