Search


Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 98
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Реклама як феномен української культури Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1869380710 -393987801
2017 Образ героя-конформіста в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -437453819 -1855272459
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 126414192 126957737
2012 Особливості трансляції цінностей в рекламі на українських телеканалах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 85909230 259132148
2012 Реклама з точки зору сучасної перекладацької діяльності Литюга, Ю.В. Conference Papers 8505249 14274118
2014 Аксіологічні особливості рекламного сегменту сумського соціокультурного простору Ковальов, О.С. Conference Papers 4128984 2547522
2011 Социальный успех как ценность в рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 673609122 136077434
2010 Американська "жива" легенда-газета "The Washington Post": сучасний стан діяльності газети Zhylenko, Iryna Rudolfivna; Ровенська, Л. Article 1683117036 -724728382
2010 Негативна інформація в ЗМІ: зупинка на вимогу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 280193928 -411578152
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 140811006 72544904
2018 Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І. Article -669410296 1665661543
2014 Рекламный образ как образ современной культуры в "Системе вещей" Ж. Бодрияра Гнибида, Я. Conference Papers 462397 924867
2015 Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -878527909 -1295872514
2016 Лінгвопрагматичні особливості тексту-відгуку в рекламному дискурсі Романько, О.О.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 78350527 84175534
2009 Категорія оцінки в рекламних текстах художніх творів Chulanova, Halyna Valeriivna; Bukata, Maryna Volodymyrivna Conference Papers 1282878317 1282878746
2015 Функціональні характеристики стилістичних засобів у англомовній газетній рекламі Шило, Н. Conference Papers 144362366 113903641
2011 Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1413226967 235332247
2014 Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 28318338 22949203
2018 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Карпенко, І.І. Conference Papers 895769 757815
2008 The future of advertising Diadechko, Alla Mykolaivna; Linnik, J. Conference Papers 70326124 28317033