Search



Clear search fields
Showing results 60 to 80 of 163
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Ефективність використання event-marketing в просуванні товарів в Україні Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Коваленко, Я.А. Conference Papers 2707393 2840654
2011 Спостереження за тенденціями в суспільстві як основа стратегії розвитку регіону Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers 466227 514322
2018 Аналіз позицій України у міжнародних рейтингах інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Book chapter 812813 1712219
2007 Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 95415191 182942614
2015 Методический подход к отбору инновационных проектов в контексте реализации концепции устойчивого развития Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Article 14270320 19204391
2008 Проблеми інноваційної діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки в умовах адаптації до СОТ Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 908722463 724072645
2013 Напрямки формування ринку знань: перспективи України Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 3808769 2009453
2013 "Зелений" туризм як один з напрямків сталого розвитку регіону Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Article 544242981 319930035
2014 Инновационный прорыв как концепция устойчивого развития Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -2065627537 1396960381
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 20181083 63203705
2010 Product Placement як інструмент маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Доля, Ю.А. Conference Papers 10807779 11191077
2013 Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1985533 3204159
2012 Специфіка та особливості синдикативних маркетингових досліджень Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Аксьонова, С.Ю. Conference Papers 1306161 3509141
2012 Необхідність прогнозування шостого технологічного укладу як запорука формування випереджаючого розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers 3490837 2174335
2011 Франчайзинг та його розвиток в Україні Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Басанець, В.Д. Conference Papers 13340371 4743538
2019 Методичний підхід до аналізу і задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1129117 761440
2010 Особливості комплексу маркетингових комунікацій для нових товарів Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers 21165861 55598338
2018 Управління знаннями на підприємстві Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 4779925 4904334
2012 Особливість провайдингу екологічних інновацій Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 262170 165753
2011 Планування діяльності підприємств на засадах концепції інноваційного маркетинг Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1363669688 745565908