Search




Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 158
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Инновации как фактор опережающего развития экономики: зарубежный опыт Bilovodska, Olena Anatoliivna; Рудь, М.П. Conference Papers -592415773 2005081054
2012 Логістичні витрати підприємств виробництва будівельних матеріалів Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 34971084 66980054
2016 Аналіз тенденцій розвитку інноваційної діяльності в контексті стратегічних механізмів дематеріалізаційних змін Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 41167169 14174289
2014 Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 64837108 50810024
2015 Розроблення упаковки як завершальний етап створення товару Молибог, М.А.; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 3537306 9726672
2012 Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив Hryshchenko, Olena Fedorivna; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 5575107 8362845
2012 Стратегічний підхід до формування бренду міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Conference Papers 8258693 9586545
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 1102065195 441083172
2013 Матриця оцінки асортименту як засіб оптимізації запасів товарних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 4431070 3635265
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 84981415 106397135
2018 Logistic potential in a region as the basis of distributing system at industrial enterprises Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Conference Papers 8749835 7033916
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 360970098 -1961834988
2011 Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 78375554 63249496
2010 Показники аналізу інноваційної діяльності: закордонний досвід Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 366572209 -804538507
2010 Тенденції розвитку інноваційного підприємництва в контексті процесів економічної глобалізації Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 19376057 6280732
2017 Упаковка як один з інструментів маркетингових комунікацій Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириллова, А.М. Conference Papers 6854622 2980091
2013 Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 20465013 40930102
2013 Аналіз інноваційної діяльності туристичної галузі України Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коцур, Я.М. Conference Papers 5296339 11446038
2018 Управління ланцюгами поставок як ефективний засіб комерціалізації інновацій: світовий досвід Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Book chapter 132658078 605595053
2012 Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 1246244952 1945602371