Search



Clear search fields
Showing results 210 to 220 of 220
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels Bilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 1437342983 -1897910621
2016 Managing economic growth: marketing, management and innovations Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W. Monograph 300742678 230491337
2015 Хоррор маркетинг – як новітній засіб стимулювання продажів Павлюк, А.; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 244820 401453
2018 Методологічні засади формування механізму управління комерціалізацією інновацій в системі інноваційного розвитку підприємств та установ Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 4588160 4776200
2015 Завдання маркетингу у науково-освітній діяльності вітчизняних ВНЗ Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 2043499 3016050
2015 Формування знаннєорієнтованих стратегій інноваційного розвитку підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 17642246 31181486
2016 PR як складова комплексу маркетингових комунікацій, його сутність та зміст Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 5684816 7230294
2012 Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств Shypulina, Yuliia Serhiivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Mitsura, Olena Oleksiivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna Monograph -1119400779 -1386872954
2019 Моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспекти Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Book chapter 1426409780 -493495484
2013 Інновації у маркетингу та менеджменті Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Mishenin, Yevhen Vasylovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Luk`ianykhin, Vadym Oleksandrovych; Luk`ianykhina, Olena Anatoliivna; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Mishenina, Halyna Anatoliivna; Mishenina, Natalia Viktorivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Provozin, Mykola Vasylovych; Ронь, Ярослав Олексійович; Ронь, Ярослав Алексеевич; Ron, Yaroslav Oleksiyovich; Riabchenko, Iryna Mykhailivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Tymokhina, Yana Oleksandrivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Шатова, В.; Rosokhata, Anna Serhiivna Monograph -1010399873 -1697521723