Наукові видання (ННІ ФЕМ) [9965]

Browse by
Showing results 9061 to 9080 of 9965
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Формування комплексу ринкових сигналів соціально відповідального підприємства Dudkin, Oleksandr Valentynovych; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 20563231 25290317
2015 Формування комплексу синтезованих маркетингових комунікацій промислового підприємства Tymokhina, Yana Oleksandrivna Conference Papers 196348473 159157946
2017 Формування комунікаційної політики сфери послуги Журба, Т.В. Conference Papers 69690792 111974720
2011 Формування конкурентних переваг на засадах бенчмаркінгу Яковлєв, А.І.; Ткачова, Н.П. Conference Papers 50895917 22530333
2014 Формування конкурентного енергетичного ринку України на умовах сталого розвитку Дергачова, В.В.; Кузнєцова, К.О. Conference Papers 650451650 -149009377
2016 Формування конкурентного середовища аграрного сектора України в умовах євроінтеграції Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Пономарьова, Г.С. Conference Papers 63494103 74862867
2007 Формування конкурентного середовища в Україні з використанням зарубіжного досвіду Koshman, Olha Viktorivna Conference Papers 31911210 39143284
2019 Формування конкурентоспроможного потенціалу підприємства Dutchenko, Oleh Mykolaiovych; Рожкова, М.С. Conference Papers 1280519 839543
2018 Формування концептуальних засад розподіленого виробництва на промислових підприємствах Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych Article 19440107 21271478
2012 Формування концепції стратегічного управління капіталом підприємства в процесі управління економічним потенціалом Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna Conference Papers 17974969 13676887
2010 Формування корпоративної культури на підприємстві Стаднік, В.О. Conference Papers 19249793 21275628
2007 Формування кредитно-банківської системи Khvorost, Oksana Oleksiivna; Баранова, А.С. Conference Papers 78299011 105696429
2010 Формування критеріальної бази вибору оптимального варіанту розподілу товару торговельним підприємством з урахуванням екологічних чинників Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Скиба, О.В. Conference Papers 7181128 7414477
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 249183028 185617329
2014 Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 85290152 112169144
2011 Формування логістичних стратегій в управлінні торговим підприємством Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Yevdokymov, Andrii Valeriiovych; Rodymchenko, Anzhelika Oleksiivna; Rodimchenko, Anzhelika Oleksiivna Conference Papers 437054961 513454393
2016 Формування лояльності у споживачів промислових підприємств Неткова, В.М. Conference Papers 6563819 7742142
2012 Формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу Івченко, Є.А. Conference Papers 3476414 2826873
2013 Формування методичного апарату оцінювання ефективносіт комунікаційної діяльності промислового підприємства Saher, Liudmyla Yuriivna Article 747927768 1581263404
2014 Формування методичного апарату прогнозування напрямів інноваційної діяльності промислового підприємства Rosokhata, Anna Serhiivna Article 121472617 207945658