Browsing Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) by Issue Date


Showing results 1461 to 1480 of 1498
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 К вопросу о ценообразовании в экологическом маркетинге Садченко, Елена Васильевна; Ничитайлова, Нелли Сергеевна Article 1201618307 914243502
2010 Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna Article 969572385 575445436
2010 Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Article 815682033 871192316
2010 Проблемы вариативности создания и функционирования специальных экономических зон в Азербайджане в контексте мирового опыта Алієв, Ш.Т.; Алиев, Ш.Т.; Aliiev, Sh.T. Article 23760687 25858819
2010 Инновационные технологии в системе гармонизации рынков труда и образования Мартякова, Елена Владимировна Article 27629472 35537289
2010 Аналіз еко-орієнтованих видів туризму: їх відмінні та спільні риси Шульгіна, Людмила Михайлівна; Шульгина, Людмила Михайловна; Shulhina, Liudmyla Mykhailivna; Бондар, Анастасія Ігорівна; Бондарь, Анастасия Игоревна; Bondar, Anastasiia Ihorivna Article 932970259 1433908632
2010 Місце трудової зайнятості населення в економічних системах та маркетингове прогнозування розвитку підприємства Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 104457422 115083836
2010 Формування механізму організаційно економічної підтримки молокопереробних підприємств, орієнтованих на експорт Комарницький, І.М.; Цар, Г.В. Article 14850690 16628494
2010 Аналіз податкового законодавства щодо стимулювання суб'єктів інноваційної діяльності Пасько, Тетяна Олександрівна; Пасько, Татьяна Александровна; Pasko, Tetiana Oleksandrivna; Чернявська, Любов Валентинівна; Чернявская, Любовь Валентиновна; Cherniavska, Liubov Valentynivna Article 14519472 20620544
2010 Тенденції розвитку вітчизняного ринку робочої сили в докризовий, кризовий та післякризовий періоди Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Fedenko, Nataliia Oleksiivna Article 1171604227 -332436711
2010 Інноваційний інструментарій прямого маркетингу Максимова, Тетяна Семенівна; Максимова, Татьяна Семеновна; Maksymova, Tetiana Semenivna Article 619225891 -902115433
2010 Моделювання маркетингових інформаційних систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Zahorylko, Serhii Oleksandrovych Article -1753412828 -1664335500
2010 Упровадження процедури маркетингового тестування інноваційної продукції в практичну діяльність промислових підприємств Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 13348006 26696509
2010 Построение рейтинга конкурентоспособности средств легкой авиации производства Украины и России Яковлєв, Анатолий Иванович; Хамад Хилял, Махир Наиф Article 49387280 52598472
2010 Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Boiko, Yuliia Viktorivna Article -1069407761 98985281
2010 Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1972401547 1989499680
2010 Анализ портфельной теории в призме построения методик эффективного управления ассортиментом торгового предприятия Должанский, Игорь Зиновьевич; Лозюк, Виолетта Николаевна Article 82548311 274402382
2010 Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 92589994 1699701613
2010 Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych Article 1781079336 -1846659905
2010 Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 846200868 763264944