Search

Clear search fields
Showing results 1040 to 1050 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article 2143272769 1559364212
2014 Application of the relationship marketing model in tourist firms Sowier-Kasprzyk, I. Article -1917709323 897057349
2017 Green investments’ programs as an element of industry’s international competitiveness (on example of construction industry) Orlovs’ka, Y.; Kvaktun, O.; Chala, V.; Vovk, M. Article 2244508 2565762
2012 Практические аспекты формирования экологической составляющей конкурентоспособности отечественных предприятий-производителей древесностружечных плит Овечкина, Елена Андреевна; Маслош, Ольга Владимировна Article 44481197 7790183
2012 Застосування теорій циклічності та конкурентних переваг для прогнозування напрямів інноваційного розвитку целюлозно-паперової промисловості Дунська, Алла Рашидівна Article -381344810 -469355700
2011 Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgeniivna Article -590930218 832619435
2011 Інноваційний потенціал забезпечення екологічної безпеки у контексті структурно-динамічної теорії продуктивних сил Khlobystov, Yevhen Volodymyrovych; Хлобистов, Евгений Владимирович; Hlobystov, Evhen Volodymyrovych; Жарова, Любов Валеріївна; Жарова, Любовь Валерьевна; Jarova, Liubov Valeriivna Article -1360439870 -1008417820
2018 Green marketing mix effect on consumers buying decisions in Bangladesh Hossain, A.; Khan, Md Y.H Article 53045326 2081556984
2022 Gender Differences in the Perception of Motivations for Consumer’s Online Brand-Related Activities and Their Impacts on Instagram Nastisin, L.; Jura, A.; Fedorko, R.; Kopor, I. Article 2064770 4637442
2023 Paternalistic Leadership and Work Engagement in the Innovative Service Industry: The Mediating Role of Psychological Contract Aybar, S.; Cark, O. Article 452 256