Search

Clear search fields
Showing results 1050 to 1060 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 Marketing 5.0: An Empirical Investigation of Its Perceived Effect on Marketing Performance Alanazi, T.M. Article 1659752738 -839856263
2018 Management accounting of the settlements with contractors in innovative environment of business communications Zadorozhny, Z.-M.V.; Muravskyi, V.V.; Shevchuk, O.A.; Sudyn, Y.A. Article -987202368 -12576354
2020 Defining the Types of "Fakers" in Social Media Saura, J.R.; Punzo, J.G. Article 446641162 402211095
2020 Using Digital Devices in the Online Shopping: a Study of Demographic Differences Bacik, R.; Gavurova, B.; Fedorko, R.; Olearova, M. Article -1637379123 -1483159575
2022 Competitiveness and Innovations in Foreign Trade: a Case of Apples from Slovakia to Czechia Brodnanova, R.; Rovny, P.; Moroz, S. Article 602474391 611816804
2013 Особливості та технологія внутрішнього бенчмаркінгу на підприємстві Дубодєлова, А.В.; Юринець, О.В. Article 29520787 20308372
2022 B2B Communication Strategy: Introducing a New Multifunctional Application for the Waste Management Industry Svetlik, J.; Lastuvka, I. Article 663309757 1251146437
2021 Analysis of Territories Marketing Activities Among Small and Medium Business: A Bibliometric Analysis Khomenko, Liliia Mykolaivna; Rosokhata, Anna Serhiivna; Jasnikowski, A. Article -126494108 -2141809011
2011 Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару» Шульгіна, Людмила Михайлівна; Шульгина, Людмила Михайловна; Shulgina, Liudmyla Myhailivna; Мельничук, Віра Миколаївна; Мельничук, Вера Николаевна; Melnychuk, Vira Mykolaivna Article 2044300464 -1848328102
2022 Knowledge Marketing: n(P, C, S, V)'s Mix? Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna; Krmela, J.; Krmelova, V. Article 26800965 22357455