Пошук

Очистити поля пошуку
Відображення результатів від 1480 до 1490 із 1541
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2025 Perceptions of Artificial Intelligence in the Context of Marketing Innovations of Healthcare Institutions Gallo, P.; Cug, J.; Dobrovic, J.; Balogova, B. Стаття 4 6
2025 Distribution Channel Models in Life Insurance: Identifying Key Influencing Factors Grebeniuk, N.; Бойко, Антон Олександрович; Боженко, Вікторія Володимирівна; Dehtiar, N. Стаття 4 4
2025 Evaluation of the Effects of Organic Food Labels on Consumer Preference via Neuromarketing Uyar, A. Стаття 3 0
2025 Words of Mouth on Destination Images and Intentions to Revisit Huynh, Q.L. Стаття 3 4
2011 Аналіз наукових підходів до визначення поняття економічної безпеки зовнішньоекономічної діяльності машинобудівних підприємств Домашенко, Марина Дмитрівна Стаття 480263084 -1369731889
2015 The impact of import on the development of Ukrainian domestic market Storonyanska, I.Z.; Popadynets, N.M. Стаття 492273770 681367506
2020 Product Sampling Effect on Purchase Decision Also by Social Aspects Sedliacikova, M.; Kocianova, A.; Dzian, M.; Moresova, M.; Drabek, J. Стаття 385483998 712048384
2016 Efficient and effective management of knowledge of seniors as an element of organization development Прокопенко, Ольга Володимирівна; Zieba, K.K.; Olma, S.M. Стаття -1733457743 -907794292
2011 Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів Бєлякова, Оксана Володимирівна; Белякова, Оксана Владимировна; Belyakova, Oksana Volodymyrivna Стаття 2023457086 700459880
2024 The Impact of Flight Attendants' Attractiveness on Perceived Service Quality: An EEG Perspective Akan, S.; Atalik, O. Стаття 11957767 3538851