Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 16
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Article -2015798222 -1798336689
2014 Criteria of enterprise marketing service base forming Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кyrychenko, T.V. Article -138805860 -1264434354
2016 Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Клісіньскі, Я.С.; Молибог, М.А. Article 761364526 1544377510
2013 Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коваленко, Я.А. Article 45419236 42018883
2017 Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -706867817 -317003527
2012 Теоретико-методичні засади створення бренда міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Article -134474556 1462767571
2012 Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум) Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Article 289828787 -1006180484
2012 Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна Article 109031584 70786942
2010 Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -573206289 -371259869
2011 Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 780639215 233508333