Search


Clear search fields
Showing results 80 to 90 of 95
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms Shafei, R.; Shafei, F. Article 258867336 169627222
2016 The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores) Akbari, M.; Abdolvand, M.A.; Ghaffari, F. Article 401808915 1103415237
2016 Визначення ризиків у ціноутворенні за регресійною моделлю залежності попиту від ціни Яшкіна, О.І. Article 2409559 3945459
2016 Bicycle transport as an object of ecological marketing and innovations in urban transportations Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Bilenko, V.O. Article -1888037234 1522400546
2016 Оцінювання інноваційного потенціалу підприємства з урахуванням особливостей машинобудівної галузі Бойчук, А.Б. Article 13915187 18950121
2016 Адаптація сентиментального (ностальгічного) туризму на шляху «Золота підкова» для туристичних потоків з Польщі Томчевска-Попович, Н.Є. Article 19968785 24435436
2016 Модель оцінювання потенціалу системи управління підприємством: опис та дослідження Калюжна, Н.Г. Article 4002800 5417509
2016 Співробітництво між підприємствами-виробниками інформаційно-технологічного продукту та ВНЗ Чухрай, Н.І.; Щербата, Т.С. Article 26881627 28549556
2016 Аналіз впливу зовнішньоекономічних чинників на добробут населення України в умовах світових інтеграційних процесів Сімахова, А.О. Article -786593188 101999920
2016 The qualitative indicators in human resource accounting Zamecnik, R. Article -1772282855 -572338233