Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Перегляд за
Відображення результатів від 281 до 300 із 1548
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2021 Formation of Mutual Relations Between Enterprises and Business Partners in the Process of Preparation and Production of New Products Iastremska, O.; Strokovych, H.; Iastremska, O.; Kalantaridis, C.; Nagy, S.; Somosi Veresne, M. Стаття 1113522572 1344100284
2019 Freelancer as an Entrepreneur: a Choice as Career Development Opait, G.; Damian, D.; Capatina, A. Стаття -1060940451 979612899
2021 From Marketing to Crisis Management: How Key Messages Changed During Corona Pandemic in Saudi Food Industry Almutairi, F.A. Стаття -1131020085 862975289
2013 From one to two - a possible model of organizational development and development of organizational capabilities Somosi Veres, M. Стаття 88711732 24215171
2019 Fundamentals of a National Standardization System as a Means Confirming the Quality and Innovation of Products: Experience of International Organizations in Ukraine and Canada Derevyanko, B.V.; Рєзнік, Олег Миколайович; Шлапко, Тетяна Вікторівна; Popovych, T.G. Стаття 371898741 422141102
2016 Fundamentals of Ukrainian land fund management Школа, Вікторія Юріївна; Домашенко, Марина Дмитрівна; Kuchmiyov, A.V.; Novak, K.S. Стаття -1618133214 -2009383257
2018 Funding risk perception by Slovak SMEs: impact of age and size of the company Kljucnikov, A.; Sobekova Majkova, M. Стаття 1627634236 392657966
2014 Future development of focus group method in marketing system Мельник, Юлія Миколаївна; Fomenko, D.V. Стаття 152462980 638783515
2020 The Future of TV Advertising Targeting Young Slovak Consumers Miklosik, A.; Starchon, P.; Vokounova, D.; Korcokova, M. Стаття -1951777357 1801127320
2014 Gamification as a new trend in marketing Widawska-Stanisz, A. Стаття -624944156 2019445659
2022 Gamification as an Innovative Instrument for Employee Engagement Girdauskiene, L.; Ausrine, C.E.; Navickas, V. Стаття 739633441 514464417
2022 Gender Differences in the Perception of Motivations for Consumer’s Online Brand-Related Activities and Their Impacts on Instagram Nastisin, L.; Jura, A.; Fedorko, R.; Kopor, I. Стаття 2737255 4637442
2024 General Attitude Scale for Social Media Influencers Onem, S.; Selvi, M.S. Стаття 8190 11032
2018 Geometric modelling of portfolio and risk in market equilibrium Hasan-Zaden, A. Стаття -767616083 98716492
2019 Global status of countries: determination and interpretation Deyneka, T.; Shkurupii, O.; Verhal, K.; Verhal, N. Стаття 160071015 140037160
2015 Global trends of economic diplomacy development under globalization Kanishchenko, O.L.; Mamalyga, O.O. Стаття 1721266283 -2056350947
2018 Goodwill assessment in enterprise management: innovative approaches using computer and communication technologies Zadorozhnyi, Z-M.; Sudyn, Y.; Muravskyi, V. Стаття 318240565 1585877452
2021 Gray-market and its Impacts on Brand Image: Case for Retail Perfume Industry Maqsood, S.M.; Soomro, Y.A. Стаття -1854022024 1091671951
2022 Green Brand as a New Pattern of Energy-Efficient Consumption Чигрин, Олена Юріївна; Kuzior, A.; Олефіренко, Олег Михайлович; Uzik, J. Стаття -1350187053 -1310811776
2017 Green investments’ programs as an element of industry’s international competitiveness (on example of construction industry) Orlovs’ka, Y.; Kvaktun, O.; Chala, V.; Vovk, M. Стаття 3725952 2565762