Search


Clear search fields
Showing results 140 to 150 of 152
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 Стратегія створення власного рекламного агентства Корсун, А.С. Masters thesis 1390 4820
2022 Особливості реалізації маніпуляції в англомовному рекламному дискурсі Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Данильченко, С. Article 1624170 401547
2022 Графодеривація в сучасній масовій комунікації Биковченко, Ю.А. Masters thesis 1133 2895
2024 Мовні засоби маніпуляції в рекламному дискурсі: перекладацький аспект Губічева, Є.В. Masters thesis 111 97
2023 Психологія кольору у сприйнятті реклами магазину сумок Садимака, М.А. Bachelous Paper 2306 4614
2023 Формування, медіапросування та підтримка загальнокорпоративного іміджу: інформаційна кампанія Науменко, А.Ю.; Сердюк, А.Ю.; Лунгор, Т.О.; Котляр, Ю.Р.; Кібець, К.К. Bachelous Paper 3900 7329
2023 Соціальна відеореклама: добірка авторських матеріалів Саєнко, С.А. Bachelous Paper 364 160
2023 Концептуальна метафора в англомовному рекламному дискурсі Маруха, А.В. Conference Papers 89 79
2024 Кросмедійність та конвергенція у мас-медіа: соціально-психологічний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 76 58
2023 Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни Krykunenko, Oleksii Oleksandrovych Conference Papers 562 586