Search


Clear search fields
Showing results 60 to 70 of 152
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Способи елімінації лакун-телескопізмів у рекламі (перекладацький аспект) Катериніна, М.В. Masters thesis 6 0
2013 Феномен «контрманіпуляція» у сучасному інформаційному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 51151742 89930354
2017 Упаковка як складова рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 153401497 313646762
2011 Социальные оксюмороны в украинской рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 21226617 22539837
2017 Полікодовий текст в американському дискурсі сфери туризму Герман, О.Г. Conference Papers 859500 1199271
2019 Добірка рекламних матеріалів щодо дотримання прав людини Жидков, А.О. Masters thesis 5 0
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 61591 95649
2014 Структурно-семантичні і функціональні характеристики англомовного інтернет-банера косметичних засобів Якубовська, Я.В. Conference Papers 1094254567 480525526
2012 Ценностные приоритеты современной рекламы Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 106484819 13340829
2013 Особливості газетної реклами кінця ХІХ ст. (на прикладі "Газети Гатцука") Ковальов, О. Article 151933732 143751346