Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 72
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Реклама як феномен української культури Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 4674 4694
2017 Образ героя-конформіста в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 85 76
2012 Особливості трансляції цінностей в рекламі на українських телеканалах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 760 1014
2012 Реклама з точки зору сучасної перекладацької діяльності Литюга, Ю.В. Conference Papers 475 697
2011 Социальный успех как ценность в рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 856 765
2018 Функціональні та структурно-семантичні характеристики повтору в англомовних рекламних текстах Мазун, М.О. Masters thesis 6 0
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 761 668
2018 Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І. Article 253 245
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis 361 704
2015 Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 2321 2163