Search



Clear search fields
Showing results 30 to 40 of 99
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Використання неологізмів та варваризмів у рекламних текстах (на прикладі журналу «Cosmopolitan») Слизька, Д. Conference Papers 402174616 797494961
2016 Роль практично орієнтованих начальних завдань у підготовці сучасних ПР-фахівців в університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 11586368 15854599
2016 Innovative advertising technologies on the basis of the hologram and interactive communication Gritsenko, Y. Conference Papers 977899308 621123173
2015 Інноваційна рекламна упаковка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 16061226 36545335
2013 Феномен «контрманіпуляція» у сучасному інформаційному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 51151742 141082098
2017 Упаковка як складова рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 153401497 313646762
2011 Социальные оксюмороны в украинской рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 21226617 43766454
2017 Полікодовий текст в американському дискурсі сфери туризму Герман, О.Г. Conference Papers 859500 1839823
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 61591 95649
2012 Ценностные приоритеты современной рекламы Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 106484819 116801268