Search



Clear search fields
Showing results 20 to 40 of 169
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Вдосконалення організації торгово-закупівельної діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шевченко, О.Ю. Conference Papers 36647068 39841671
2016 Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 429606791 598015294
2010 Процес формування іміджу вищих навчальних закладів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мухоїд, С.В. Conference Papers 47210228 47765802
2012 Підвищення персонального бренду як засіб ефективного інноваційного розвитку компанії Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 847279 601477
2010 Управление товарной политикой как средство коммерциализации результатов научно-исследовательских и исследовательско-конструкторских работ Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 106771184 169089932
2014 Системний аналіз і прийняття інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Book chapter 1473428922 -1103468373
2013 Eco-product development on the ground of marketing complex 4P2 Bilovodska, Olena Anatoliivna; Shypil, Anna Conference Papers 1851090396 1205601374
2011 Практичні питання роботи з кадровим резервом Bilovodska, Olena Anatoliivna; Радчук, Анатолій Михайлович; Радчук, Анатолий Михайлович; Radchuk, Anatoliy Myhailovych Article -1625523113 -988707457
2017 Мотиваційна політика як фактор підвищення іміджу промислового підприємства в контексті управління людськими ресурсами Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Savchenko, Olena Yuriivna Article 122246085 58841232
2013 Методичний підхід до оцінки логістичного аутсорсингу інноваційного підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna; Латунова, Д.А. Conference Papers 3889220 5126012
2013 Класифікація логістичних послуг в системі управління інноваціями Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Gaidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 1441748527 796945442
2016 Формування і реалізація інвестиційних стратегій інноваційного розвитку підприємств: сутність, основні складові та оцінка Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 142871284 602350527
2012 Управління товарною політикою у системі розподілу інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 3200643 4889028
2014 Сутність та складові ресурсного потенціалу підприємства в умовах інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Conference Papers 5410739 4038980
2018 Supply chain management: world’s companies experience Bilovodska, Olena Anatoliivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1188281489 -318718058
2015 Оцінювання ефективності управління ресурсним потенціалом промислових підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Conference Papers 32474897 61503630
2015 Наукові засади формування мотиваційних механізмів управління в регіональній економіці Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 790892 805808
2018 Методичний підхід щодо оцінювання посередників при комерціалізації промислових товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шимаріна, А.К. Article 27373916 47429720
2010 Механізм маркетингового антикризового управління підприємством Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 1190770638 -671580065
2010 Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 42998114 66070829