Search




Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 21
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Article -2015798222 871192316
2014 Criteria of enterprise marketing service base forming Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кyrychenko, T.V. Article 1640035114 22417854
2016 Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Клісіньскі, Я.С.; Молибог, М.А. Article 761364525 1265057472
2013 Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коваленко, Я.А. Article 39856951 19769772
2017 Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -343391765 -967817708
2015 Особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Корінченко, Д.В. Article 151949022 175502185
2012 Теоретико-методичні засади створення бренда міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Article -138200325 1762920259
2012 Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум) Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Article -2006388655 418389280
2012 Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна Article 67515074 29270433
2010 Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -573206288 1848384782
2010 Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 37498899 34135759
2015 Оптимізація торгової площі підприємства на основі логістичного підходу як засіб раціоналізації ресурсного забезпечення Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Article 63480048 268761772
2011 Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article -2077341772 -1910969633
2013 Оцінка логістичного аутсорсингу інноваційно активного підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna; Латунова, Д.А. Article 35483961 38187646
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article 17481951 -1218011193
2010 Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 39682529 41784257
2013 Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 22539329 18924170
2012 Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 1066674578 -368382321
2016 Економічні відносини в регіональних системах управління: державно-приватне партнерство Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 163019209 139458030
2016 Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics potential Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 715169656 184732538