Search


Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (35)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2018Оцінювання постачальників у логістичних (дистрибуційних) каналах комерціалізації інноваційної продукціїBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle1712
2017Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значенняBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle7161
2016Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics potentialBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaArticle2816
2016Економічні відносини в регіональних системах управління: державно-приватне партнерствоBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle75170
2016Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарівBilovodska, Olena Anatoliivna; Клісіньскі, Я.С.; Молибог, М.А.Article46148
2015Оптимізація торгової площі підприємства на основі логістичного підходу як засіб раціоналізації ресурсного забезпеченняBilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana VolodymyrivnaArticle74209
2015Особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищіBilovodska, Olena Anatoliivna; Корінченко, Д.В.Article74344
2014Criteria of enterprise marketing service base formingBilovodska, Olena Anatoliivna; Кyrychenko, T.V.Article22088
2013Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інноваційBilovodska, Olena Anatoliivna; Karpishchenko, Maryna YuriivnaArticle205260
2013Оцінка логістичного аутсорсингу інноваційно активного підприємстваBilovodska, Olena Anatoliivna; Латунова, Д.А.Article179204
2013Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємствBilovodska, Olena Anatoliivna; Коваленко, Я.А.Article188329
2012Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителейBilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья АлександровнаArticle148272
2012Теоретико-методичні засади створення бренда містаBilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia VitaliivnaArticle290816
2012Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум)Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В.Article294530
2012Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвиткуBilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia MykolaivnaArticle312453
2011Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистостіBilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna ViktorivnaArticle302300
2011Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіонуBilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov OleksiivnaArticle195211
2010Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцієюBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle263436
2010Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринокBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle234923
2010Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловостіBilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena VolodymyrivnaArticle316346