Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86816
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування стратегії просування бренду в соціальних мережах
Authors Парненко, Д.А.
ORCID
Keywords бренд
brand
просування
продвижение
promotion
стратегія
стратегия
strategy
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86816
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Парненко Д. А. Формування стратегії просування бренду в соціальних мережах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. С. Квілінський. Суми : Сумський державний університет, 2021. 75 с.
Abstract Актуальність теми роботи Успіх позиціонування бренду та рекламної кампанії залежить від вмісту, який представляє продукт цільової аудиторії. І, звичайно, наскільки ретельно розроблена стратегія і наскільки вона відповідає всім вимогам бренду щодо присутності в соцмережах. На сучасному етапі розвитку інформаційних технологій соціальні медіа стають все більш популярними. За даними Internet World Statistics, станом на грудень 2021 року у світі нараховується 4,2 мільярда користувачів соціальних мереж. Останнього року ця кількість підвищилась на 490 мільйонів, що на 13% більше, ніж того року. Наразі кількість користувачів у мережах становить понад 53% з усього населення світу. Крім того, кількість зареєстрованих споживачів соціальних мереж постійно збільшується продуктового магазину та їх вплив на конкурентоспроможність підприємства. Завдання роботи: дослідити поняття стратегій просування бренду в соціальних мережах; проаналізувати основні етапи розвитку бренду в соцмережах; надати загальну характеристику бренду інтернет-магазину з виготовлення еко-свічок «Dari_magic»; проаналізувати споживчі переваги клієнтів бренду; розробити стратегію просування бренду магазину з виготовлення еко-свічок в соціальних мережах, створити контент-план, реклама, комунікації з клієнтами; оцінити ефективність впровадження запропонованої стратегії. Об’єктом дослідження є маркетингові інструменти у соціальних мережах та стратегія просування бренду Інтернет-магазину з виготовлення екосвічок «Dari_magic». Предметом є теоретичні та практичні основи формування бренду Інтернет-магазину з виготовлення екосвічок в соцмережах. Методи дослідження – спостереження, порівняння, опитування, статистичні дослідження, аналіз. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше проведено комплексний аналіз принципів та інструментів практичного використання можливостей соціальних мереж для розвитку бренду з виготовлення екосвічок «Dari_Magic». Практична значущість дослідження полягає у створенні практичних положень та описів інструментів, за допомогою яких реалізується актуальна стратегія просування бренду магазину виготовлення екосвічок» у соціальних мережах.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Canada Canada
-2008122069
China China
1
Czechia Czechia
919946434
Egypt Egypt
1
Finland Finland
57
France France
2051009245
Germany Germany
-679850505
Greece Greece
4648
Ireland Ireland
278723160
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
4649
Moldova Moldova
1
Oman Oman
544
Poland Poland
62030203
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
1871237178
Sweden Sweden
623043818
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
-679850491
United Kingdom United Kingdom
-679850489
United States United States
-679850492
Unknown Country Unknown Country
-679850515

Downloads

Bangladesh Bangladesh
1
Bulgaria Bulgaria
1871237169
Czechia Czechia
1871237186
Denmark Denmark
2051009241
Egypt Egypt
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
4024493
France France
2051009246
Georgia Georgia
1
Germany Germany
278723158
Hungary Hungary
546
Laos Laos
1
Lithuania Lithuania
1439611549
Mexico Mexico
1
Pakistan Pakistan
1
Philippines Philippines
1
Poland Poland
278723158
Romania Romania
2129615994
Russia Russia
317981479
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Slovakia Slovakia
29513
Spain Spain
1
Sweden Sweden
623043817
Ukraine Ukraine
398625384
United Kingdom United Kingdom
1439611552
United States United States
919946433
Unknown Country Unknown Country
-679850514

Files

File Size Format Downloads
Parnenko_mag_rob.pdf 2,43 MB Adobe PDF 2109677526

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.