Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86816
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування стратегії просування бренду в соціальних мережах |
Authors |
Парненко, Д.А.
|
ORCID | |
Keywords |
бренд brand просування продвижение promotion стратегія стратегия strategy |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86816 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Парненко Д. А. Формування стратегії просування бренду в соціальних мережах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. С. Квілінський. Суми : Сумський державний університет, 2021. 75 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи Успіх позиціонування бренду та рекламної кампанії залежить від вмісту, який представляє продукт цільової аудиторії. І, звичайно, наскільки ретельно розроблена стратегія і наскільки вона відповідає всім вимогам бренду щодо присутності в соцмережах. На сучасному етапі розвитку інформаційних технологій соціальні медіа стають все більш популярними. За даними Internet World Statistics, станом на грудень 2021 року у світі нараховується 4,2 мільярда користувачів соціальних мереж.
Останнього року ця кількість підвищилась на 490 мільйонів, що на 13% більше, ніж того року. Наразі кількість користувачів у мережах становить понад 53% з усього населення світу. Крім того, кількість зареєстрованих споживачів соціальних мереж постійно збільшується продуктового магазину
та їх вплив на конкурентоспроможність підприємства.
Завдання роботи: дослідити поняття стратегій просування бренду в соціальних мережах; проаналізувати основні етапи розвитку бренду в соцмережах; надати загальну характеристику бренду інтернет-магазину з виготовлення еко-свічок «Dari_magic»; проаналізувати споживчі переваги клієнтів бренду; розробити стратегію просування бренду магазину з виготовлення еко-свічок в соціальних мережах, створити контент-план, реклама, комунікації з клієнтами; оцінити ефективність впровадження запропонованої стратегії.
Об’єктом дослідження є маркетингові інструменти у соціальних мережах та стратегія просування бренду Інтернет-магазину з виготовлення екосвічок «Dari_magic».
Предметом є теоретичні та практичні основи формування бренду Інтернет-магазину з виготовлення екосвічок в соцмережах.
Методи дослідження – спостереження, порівняння, опитування, статистичні дослідження, аналіз.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше проведено комплексний аналіз принципів та інструментів практичного використання можливостей соціальних мереж для розвитку бренду з виготовлення екосвічок «Dari_Magic».
Практична значущість дослідження полягає у створенні практичних положень та описів інструментів, за допомогою яких реалізується актуальна стратегія просування бренду магазину виготовлення екосвічок» у соціальних мережах. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
![Canada](/flags/ca.gif)
-2008122069
![China](/flags/cn.gif)
1
![Czechia](/flags/cz.gif)
919946434
![Egypt](/flags/eg.gif)
1
![Finland](/flags/fi.gif)
57
![France](/flags/fr.gif)
2051009245
![Germany](/flags/de.gif)
-304188263
![Greece](/flags/gr.gif)
4648
![Ireland](/flags/ie.gif)
-2020615251
![Israel](/flags/il.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
4649
![Moldova](/flags/md.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
1042805540
![Oman](/flags/om.gif)
544
![Poland](/flags/pl.gif)
770829156
![Romania](/flags/ro.gif)
385414577
![Russia](/flags/ru.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Slovakia](/flags/sk.gif)
1871237178
![Sweden](/flags/se.gif)
623043818
![Switzerland](/flags/ch.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
-1793361555
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
-679850489
![United States](/flags/us.gif)
-1793361558
![Unknown Country](/flags/--.gif)
-679850515
Downloads
![Bangladesh](/flags/bd.gif)
1
![Belgium](/flags/be.gif)
1
![Bulgaria](/flags/bg.gif)
1871237169
![Czechia](/flags/cz.gif)
1871237186
![Denmark](/flags/dk.gif)
2051009241
![Egypt](/flags/eg.gif)
1
![Estonia](/flags/ee.gif)
1
![Finland](/flags/fi.gif)
4024493
![France](/flags/fr.gif)
2051009246
![Georgia](/flags/ge.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
-1882515413
![Hungary](/flags/hu.gif)
546
![Ireland](/flags/ie.gif)
770829157
![Laos](/flags/la.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1439611549
![Mexico](/flags/mx.gif)
1
![Pakistan](/flags/pk.gif)
1
![Philippines](/flags/ph.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
-630530549
![Romania](/flags/ro.gif)
385414578
![Russia](/flags/ru.gif)
317981479
![Saudi Arabia](/flags/sa.gif)
1
![Slovakia](/flags/sk.gif)
385414576
![Spain](/flags/es.gif)
1
![Sweden](/flags/se.gif)
623043817
![Ukraine](/flags/ua.gif)
-1615053846
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
398625386
![United States](/flags/us.gif)
-1793361557
![Unknown Country](/flags/--.gif)
-679850514
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Parnenko_mag_rob.pdf | 2,43 MB | Adobe PDF | 1273159259 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.