Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9156
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем
Authors Безпалько, О.В.
Солом’янюк, Н.М.
ORCID
Keywords бренд
brand name
імідж
имидж
image
споживач
потребитель
consumer
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9156
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Безпалько, О.В. Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем [Текст] / О.В. Безпалько, Н.М. Солом’янюк // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.1. - С. 119-123.
Abstract Розглянуто питання оцінки впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем. На прикладі дослідження сокової продукції доведена доцільність використання для цієї мети методик «сліпого» та «брендового» тестування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9156
Рассмотрено вопросы оценки влияния имиджа продукции на ее восприятие потребителем, на примере исследования соковой продукции доказана целесообразность использования для этой цели методик «слепого» и «брендового» тестирования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9156
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

China China
1
Germany Germany
245
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
110876
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Russia Russia
10
Singapore Singapore
6808865
Spain Spain
1
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
1216627
United Kingdom United Kingdom
617305
United States United States
23588299
Unknown Country Unknown Country
1216626

Downloads

China China
485450
Czechia Czechia
485452
Germany Germany
485451
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3647158
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3647158
Unknown Country Unknown Country
101

Files

File Size Format Downloads
43.pdf 582,19 kB Adobe PDF 8750772

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.