Browsing by Keywords quality of service


Showing results 1 to 20 of 21
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 273017788 505954147
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 2063632463 -1861163051
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article -864847538 1853741368
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 304942635 216968825
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article -983929071 -983889878
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 2125624987 -1289705401
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 3349521 4545208
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 35446159 61669957
2013 Етапи оцінки якості логістичного сервісу Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 40886252 75323342
2009 Збільшення заощаджень та інвестиції через введення стандартів якості у банківському секторі Єгипту Абдель-Бакі, М. Article 51762618 29618269
2015 Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 483533 106534
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 84213645 61627930
2019 Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми) Росюк, О.В. Masters thesis 5 1
2014 Обліковий аспект планування витрат на якість обслуговування торгівельними підприємствами Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 346923194 487212467
2013 Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 5980902 5296153
2014 Оцінка та визнання витрат на якість обслуговування в бухгалтерському обліку Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna; Шипунова, О.В. Article 4560165 4714861
2012 Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 91948280 275844866
2023 Розробка стратегії обслуговування споживачів Жмуд, Р.С. Bachelous Paper 71916 127492
2014 Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції Hrytsenko, Olena Ivanivna Book chapter 182316347 294773088
2014 Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 8542876 13405616