Browsing by Keywords рекламный дискурс


Showing results 1 to 20 of 27
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Cемантико-прагматичний потенціал кількісних номінацій у рекламному дискурсі Горбач, Я.В. Conference Papers 1407575979 -1552502583
2018 Linguo-Pragmatic Potential of Brand Names Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 435657 802410
2018 Suggestive material as an aspect of stylistic implication of English advertising discourse (based on American TV commercials) Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Trofymenko, A. Article 68956716 988173790
2012 Аксіологічний аспект у рекламному дискурсі Ткаченко, М.О. Conference Papers 13139205 29585728
2017 Вербальна versus невербальна складова у рекламному дискурсі Popova, Olena Volodymyrivna; Довженко, А.О. Article -566695124 1570180106
2009 Вербалізація категорії оцінки в рекламному дискурсі: перекладацький аспект Tkachenko, Svitlana Oleksandrivna Article 1007829588 1145835183
2013 Видеовербальный текст немецкоязычного рекламного дискурса Бикова, Ольга Дмитрівна; Быкова, Ольга Дмитриевна; Bykova, Olha Dmytrivna; Yermolenko, Svitlana Vasylivna Article 42591101 61010134
2016 Гендерні стереотипи рекламного дискурсу Коротун, А. Conference Papers 94357850 51416886
2018 Дихотомія Perfekt-Präteritum у німецькому рекламному та кіно-дискурсах Popova, Olena Volodymyrivna; Виноградова, М.О.; Кужель, О.В. Article 1395708834 1655522042
2018 Засоби реалізації сугестивного потенціалу в рекламному дискурсі: перекладацький аспект Завгородня, О.М. Masters thesis 7 0
2015 Креолізовані тексти: структурно-семантичні та прагматичні аспекти Черниш, Г.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 27682161 33837130
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis 4 0
2012 Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу Стрельченко, Д.В. Article 363166048 878376006
2019 Мультимедійний текст: структурний, функціональний та перекладацький аспекти Філіппова, Є.С. Masters thesis 5 1
2014 Нумеративы как элемент коммуникативных стратегий в рекламном дискурсе Zinchenko, Anna Volodymyrivna Article 14508513 5377432
2019 Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 161366666 165829526
2019 Особливості лінгвалізації гендерних стереотипів фемінності в англомовному рекламному дискурсі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Article 1080244541 -731646797
2020 Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 40843146 48101577
2020 Прагматичний потенціал алюзивних референцій в рекламних текстах: перекладацькі аспекти Куц, І.О. Masters thesis 1156829024 -1375158935
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 210719 95652