Browsing by Author Сигида, Любовь Алексеевна


Showing results 121 to 140 of 159
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Розроблення напрямків посилення маркетингової привабливості Сумської області Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 63324007 50118578
2018 Роль та значення управління ланцюгами поставок для світових компаній Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 2925578 2533172
2013 Рівень залучення України в світову систему розподілу Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 2995050 4563608
2012 Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 872153 1792870
2014 Специфіка розподілу товарів промислового призначення Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 27063840 28635973
2021 Статистичний аналіз розвитку світового ринку електронної торгівлі Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Reshetniak, Yaroslav Viacheslavovych; Шевченко, К.В. Article -568904904 50664158
2012 Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 505521735 1270766069
2018 Сутність та складові Індустрії 4.0 Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 3976346 6013385
2021 Сучасні світові тренди в управлінні ланцюгами поставок Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 45521658 53586829
2016 Сучасні інструменти digital маркетингу Syhyda, Liubov Oleksiivna; Макаренко, Є.В. Conference Papers -1468637289 1300388288
2012 Тенденції розвитку світової роздрібної торгівлі Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 12477404 16003844
2019 Теоретичні аспекти формування стратегій комерціалізації інноваційної продукції Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 149544 155205
2013 Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 629201454 1334051440
2018 Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Птащенко, О.В.; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 498755292 -698977990
2011 Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article -2077341773 233508333
2018 Управління ланцюгами поставок як ефективний засіб комерціалізації інновацій: світовий досвід Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Book chapter 132658079 605595054
2016 Управління ланцюгами поставок як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 159553590 70745106
2015 Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 173651027 232343448
2013 Фактори маркетингового середовища підприємства та їх вплив на маркетингову політику розподілу Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers -181465728 293285061
2013 Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -274209821 -1176610465