Browsing by Author Яненко, Ярослав Васильевич


Showing results 21 to 40 of 85
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1820582839 1045404425
2017 Образ героя-конформіста в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1624921859 -275069788
2017 Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1559930891 -193369764
2018 Особенности новых медиа: человекоцентричность, сторителлинг, социализационное влияние Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 412888632 252923767
2014 Особенности продвижения товаров и услуг в современном обществе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 3814141 4335980
2016 Особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 11385322 17923771
2016 Особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 6785317 3666302
2021 Особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 17507039 1998271
2020 Особливості репрезентації пандемії COVID-19 в українських інтернет-ЗМІ Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 548277938 992129809
2016 Особливості створення прес-релізів спортивної тематики Яременко, В.; Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 48276963 39080587
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1067982182 531460790
2012 Особливості трансляції цінностей в рекламі на українських телеканалах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 345332970 426128438
2020 Особливості формування національного інформаційного простору України: від радянської системи ЗМІ до демократичної моделі Tkachenko, Olena Hryhorivna; Sushkova, Olena Mykolaivna; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Zhylenko, Iryna Rudolfivna; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Sydorenko, Olha Pavlivna; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Bondarenko, Olena Yevhenivna; Voropai, Svitlana Valeriivna; Havryliuk, Inna Leonidivna; Kalantaievska, Hanna Pavlivna; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Chubur, Vasyl Vasylovych; Koval, Yuliia Serhiivna; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Sadovnycha, Nataliia Mykolaivna; Zvahelska, Olena Viktorivna; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna; Solodovnyk, Dmytro Stanislavovych; Vashchenko, Andrii Mykolaiovych; Yaremenko, Vadym Pavlovych Technical Report 1603835122 -1348544342
2021 Особливості інформаційного простору у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 6905893 1609287
2016 Патріотичні смисли в комерційній рекламі: соціокультурний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Смірнова, К.Р. Conference Papers 3597105 1322877
2014 Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 14446820 7485788
2018 Політична реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1508148968 755279959
2020 Протобрендинг у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів" Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 256520780 94819380
2018 Радіореклама як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 633371833 600758497
2017 Ребрендинг як засіб конструювання рекламних комунікацій підприємства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 806661088 1007969884